آبیاری قطره ای

راهنمای جامع تجاری و فنی آبیاری قطره ای و تحت فشار

آبیاری قطره ای

راهنمای جامع تجاری و فنی آبیاری قطره ای و تحت فشار

آبیاری قطره ای

آموزش روش های نوین آبیاری مثل آبیاری قطره ای، بارانی و تحت فشار بوسیله لوله و اتصالات پلی اتیلن.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

تبریک ولادت امام علی (ع) ۹۹ + عکس و متن ولادت امیرالمؤمنین (ع)

ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است جان من، جانان من، روح و روان من علی است تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی شکر الله حاصل عمر گران من علی است میلاد امام علی (ع) مبارک. علی، شکوه اقیانوسی است که از هم‬ ‏آمیختن دریاهایی از ایمان و ایثار و شجاعتی از جنس اخلاص و تقوا، بنیان گرفته و غواصان حکمت و معنا را به تحیر واداشته است. علی بن ابی‌طالب، هنگام به جا آوردن نماز صبح در مسجد بزرگ کوفه با شمشیر زهرآلود ابن ملجم از ناحیه سر مسموم شدند و درگذشتند. سرچشمه عشق با علی آمده است گل کرده بهشت تا علی آمده است شد کعبه حرمخانه میلاد علی (ع) کز کعبه صدای یا علی آمده است.

میلاد امام علی (ع) آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف والاترین الگوی شهامت و دیانت بر عاشقان ایشان مبارک. به گزارش ایمنا، امام علی (ع)، مشهور به امیرالمومنین در سیزدهم رجب سال ۲۳ قبل از هجرت چشم به جهان گشودند. تمام لذت عمرم همین است که مولایم امیرالمؤمنین است میلاد امام علی (ع) مبارک باد. امشب، ستاره‏‬ ای خواهد درخشید که درخشش نجابتش، آغوش مهربان مظلومیت است. حضرت علی (ع) در ۲۱ رمضان سال ۴۰ قمری در سن ۶۲ سالگی به شهادت رسیدند. ولادت با سعادت علی بن ابی‌طالب (ع) بر دوستداران آن حضرت مبارک. ایشان اولین امام شیعیان و پسرعمو و داماد حضرت محمد (ص) هستند.

منبع

  • ۰۰/۱۰/۳۰
  • فروشنده لوله و اتصالات پلی اتیلن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی