آبیاری قطره ای

راهنمای جامع تجاری و فنی آبیاری قطره ای و تحت فشار

آبیاری قطره ای

راهنمای جامع تجاری و فنی آبیاری قطره ای و تحت فشار

آبیاری قطره ای

آموزش روش های نوین آبیاری مثل آبیاری قطره ای، بارانی و تحت فشار بوسیله لوله و اتصالات پلی اتیلن.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

چرا زنان مشهور با سن بالا به مردان با سن پایین علاقه مند می شوند؟

افراد مشهوری مانند کیت ماس، پریانکا چوپرا و هایدی کلوم سن را به عنوان یک مانع در مورد عشق و ازدواج نمی دانند و با مردانی ازدواج کردند که سن پایین تری از آنها داشتند. از آنجا که جوان تر ها از یک نسل جدید هستند دنیا را نیز به گونه ای جدید تجربه می کنند و به همسرشان نیز این تجربه را منتقل می کنند. برخلاف گذشته، امروزه ما شاهدیم که بسیاری زنان سلبریتی با مردانی جوان تر از خود ازدواج کرده اند. ما در اینجا قصد داریم به شما بگوییم که چرا زنان مسن تر به مردانی با سن پایین علاقه مند می شوند. آیا می دانید که چرا این افراد به مردان جوان تر و با سن پایین علاقه مند می شوند؟. مردان جوان تر وقت بیشتری را برای ارتباط عاشقانه و ازدواجشان اختصاص می دهند.

مردان جوان سالم تر، قوی تر و حتی خوش بو تر از مردان با سن بالا هستند.       توجه : قیمت ها به صورت لحظه ای نمی باشد و روزانه به روز می گردد      .       توجه : قیمت ها به صورت لحظه ای نمی باشد و روزانه به روز می گردد      .

پارس ناز پورتال

خانواده فرزندش را تهدید می کند، او را طرد کرده و تا مدت ها با فرزندش قطع رابطه می‌کند اما وقتی می‌بینند که زندگی فرزندشان در مسیر خوبی پیش می‌رود از مواضع خود کوتاه می‌آیند و اوضاع بهتر می‌شود. اما نمی‌شود قاعده مشخصی برایش تعریف کرد؛ ممکن است مردی آن قدر در زندگی تجربه کسب کرده باشد که حتی اگر سنش کمتر از زن باشد، در اداره مشکلات و مسایل جاری زندگی از او قدرتمند‌تر عمل کند. یک زن هر قدر مستقل، به تکیه‌گاه احتیاج دارد؛ کی یک مرد می‌تواند تکیه‌گاه خوبی برای همسرش باشد؟ وقتی که از نظر رشد عقلی یا هم‌سطح با زن باشد، یا کمی رشدیافته‌تر.

پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها باوجود اصرار‌های نوه پنج ساله‌شان که به کامپیوتر وارد است، هیچ میلی به نشستن پای کامپیوتر ندارند اما امروز این طور نیست. این که ‌این تفاهمی که طرفین به خاطر آن ازدواج می کنند، ساختگی و دروغین نباشد؛ یعنی وقتی طرفین می‌گویند که علایق مشترک دارند، تظاهر نکرده باشند. پیش‌بینی جامعه‌شناس‌ها می‌گوید که متاسفانه در آینده جامعه‌ای خواهیم داشت با زن‌های تحصیلکرده پر مدعا و مردانی بی‌سواد اما پولدار. کسی که تا به امروز ادعای مدرن بودن را داشته درست موقع ازدواج از الگوهای سنتی تبعیت می‌کند آن هم در شرایطی که بر خلاف زن سنتی درآمد مستقلی دارد.

استدلال خیلی از پسرها برای ازدواج با زنان بزرگ‌تر از خودشان همین است؛ آنها همسر هم سنی را نمی‌خواهند که نه خانه‌دار است نه یک زن مدرن. فشار غیر مستقیم جامعه به آنها می‌گوید که باید شوهر کنند که اگر این کار را نکنند، از طرف دوستان و اطرافیانشان مورد تمسخر قرار می‌گیرند. در چنین جامعه‌ای ازدواج به حداقل خواهد رسید و اگر فکری به حال ازدواج‌های پایدار نکنیم، دچار بی‌نظمی غیرقابل مهاری خواهیم شد. اگر دو نفر بخواهند با هم زیر یک سقف زندگی کنند و دنیای هر کدام برای دیگری غریبه باشد، دیر یا زود زندگی‌شان به بن‌بست خواهد رسید. زندگی سنتی را جدی نمی‌گیرند و با تمام قوا با آن مبارزه می‌کنند اما موقع ازدواج که می‌رسد مهریه بالایی را مطالبه می‌کنند.

 

علت تمایل مردان جوان به زنان مسن

اگرچه در برابر داستان‌های کلیشه زنان مسنی که لباس پلنگی می‌پوشند و در حین سر کشیدن نوشیدینی از مردان جوان دلبری می‌کنند، همه ما جبهه می‌گیریم و باورش نمی‌کنیم، ولی از زبان بسیاری از زنان داستان‌های واقعی را از نحوه ابراز توجه و پاپیچ شدن مردان جوان به آن‌ها می‌شنویم که به‌سختی به دنبال ارتباط با ایشان بوده‌اند. تحقیقی که توسط برایان کولیسون و لوسیانا پونس د-لئون (۲۰۱۸) برای بررسی علل تبعیض و پیش‌داوری‌های مرتبط با اختلاف سنی انجام یافت، چنین نتیجه می‌گیرد که طبق نظریه تکامل اصولا زنان جوان برای به حداکثر رساندن آمادگی باروری و دستیابی به منابع باید جذب مردان مسن‌تر از خود باشند و بالعکس.

وی با استفاده از داده‌های جمع‌آوری‌شده طی ۵۵ مصاحبه‌ای که با زنان ۳۰ تا ۶۰ ساله‌ای که با مردان جوان‌تر از خود رابطه داشته‌اند دریافت که زنانی که بیش از ۴۰ سال دارند به نسبت زنانی که در دهه ۳۰ سالگی خود هستند، در ایجاد چنین رابطه‌ای نقش منفعلانه‌تری از خود نشان می‌دهند. com شرکت داشت و تجربه آشنایی با زنان جوان‌تر از خویش را داشت چنین اظهار می‌کند که ارتباط داشتن با زنی که تنها ۵ سال از او بزرگ‌تر باشد برای به دست آوردن بلوغ عاطفی و عمق رابطه‌ای که وی به دنبال آن بود را ناکافی دانسته بود. خانم دکتر میلین آلاری در مقاله‌ای با عنوان «این مردان هستند که دنبال پلنگ هستند» (۲۰۱۹) چنین ذکر می‌کند که برخلاف کلیشه و باور عمومی، تعداد زنانی که خود را «اغواگر» دانسته و به دنبال مردان جوان هستند بسیار معدود هستند.

در توضیح این ترجیح او چنین بیان کرد که این زنان بیشتر متکی‌به‌خود بوده و جاافتاده‌تر هستند و در مقابل «زنان جوان‌تر به‌اندازه‌ای که زنان مسن‌تر امکان رشد را برایم میسر می‌کنند را نمی‌توانند فراهم کنند. طبق نتایج تحقیق دکتر کاوان که هم‌زمان از جامعه آماری نوجوان و بالغان استفاده کرده بود، در هر دو گروه امکان موفقیت رابطه در حالتی که اختلاف سنی بیش از ۱۸ سال (زن بسیار مسن‌تر) است، بسیار پایین است. همچنین دکتر کاوان چنین دریافت که زمانی که اختلاف سنی در بازه ۷ سال باشد، هر دو گروه مردان نوجوان و بالغ در مقایسه با زنان، استاندارد دوگانه‌ای برای قضاوت و پیش‌داوری جنسیتی به کار نمی‌برند.

دکتر آلاری چنین اظهار می‌کند که در زمینه تحقیقات موردبحث، توانمندی یا تمایل به «بازتعریف نمایش جنسیتی» که برای ایجاد روابط اعمال می‌شود، توسط باور‌های فرهنگ عمومی، دست‌خوش تغییر می‌شود.

ازدواج کاسبکارانه پسر جوان با زن مسن

قاضی که موفق شده بود آنها را به ادامه زندگی مشترک متقاعد کند، لبخندی زد و رو به هر دوی آنها گفت: «ان‌شاءالله؛ توافق کنید که همین‌جا به زندگی‌تان ادامه بدهید، من هم پرونده شما را مختومه اعلام می‌کنم. پرونده‌ای که روی میز قاضی شعبه 276 دادگاه خانواده قرار داشت، نشان می‌داد مرد جوان دادخواست طلاق داده و بر اساس برگه‌های موجود زن راضی به جدایی نیست. زن و شوهر از روی صندلی برخاستند و از اتاق خارج شدند، آنها بدون آنکه توجهی به همراهان زن کنند، کلید آسانسور را زدند و پایین رفتند. منشی دادگاه هم از اتاق خارج شد و یک پرونده دیگر «دادخواست طلاق» را برد تا به بایگانی بسپارد.

 

منبع

  • ۰۰/۱۱/۰۶
  • فروشنده لوله و اتصالات پلی اتیلن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی