آبیاری قطره ای

راهنمای جامع تجاری و فنی آبیاری قطره ای و تحت فشار

آبیاری قطره ای

راهنمای جامع تجاری و فنی آبیاری قطره ای و تحت فشار

آبیاری قطره ای

آموزش روش های نوین آبیاری مثل آبیاری قطره ای، بارانی و تحت فشار بوسیله لوله و اتصالات پلی اتیلن.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

مارمالاد کیوی

آموزش طرز تهیه مربا و مارمالاد کیوی مجلسی خوشمزه بدون ژلاتین

اکنون آب لیموترش تازه را روی مواد بریزید و در انتها آب را به مواد اضافه کنید و قابلمه را روی حرارت ملایم روی اجاق گاز قرار دهید و به آرامی همه مواد را هم بزنید و صبر کنید که شکر کاملا در مواد حل شود. هنگامی که مواد به آرامی روی حرارت در حال پخته شدن هستند، کیوی ها شروع به له شدن می کنند آن ها را مرتب هم بزنید، سپس کیوی ها را کاملا له کنید و بگذارید تا مارمالاد بر رو حرارت غلیظ تر شود. در اینجا برای شما طرز تهیه مربا و مارمالاد کیوی خوشمزه بدون ژلاتین مناسب برای گیاهخواران را ارائه کرده ایم. حالا هر کدام از برش ها را به 4-3 قسمت خرد کنید و آن ها را داخل یک قابلمه مناسب بریزید و روی آنها شکر بپاشید.

اگر می خواهید به جای مارمالاد مربای کیوی درست کنید، از کیوی هایی سفت استفاده کنید که زیادی له نشوند. کیوی ها را پوست بگیرید و سپس آنها را به چهار قسمت برش دهید. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد. © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا توسط سایت های دیگر بدون کسب اجازه قبلی ممنوع می باشد. استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است. مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند.

طرز تهیه مارمالاد کیوی با پودر ژلاتین و بدون ژلاتین، بسیار خوشمزه - شهر سرگرمی

اگر به تهیه مامالادهای خانگی علاقه دارید مطالب طرز تهیه مارمالاد به، طرز تهیه مارمالاد آلبالو و طرز تهیه مارمالاد زردآلو را در انگیزه از دست ندهید! همچنین از قلم نیاندازید که شما می توانید سوالات و نظرات خود را با کارشناسان ما در پایین همین مطلب در میان بگذارید. لذا تهیه مارمالاد کیوی نیز بافتی جالب و نمایی بسیار زیبا دارد که هم طعم خوبی دارد و هم زینت بخش دسرها و سفره های صبحانه و عصرانه شماست. این مزه، شما را به یاد ترکیبی از لیمو، پرتقال، خربزه عسلی و توت فرنگی می اندازد و دانه های سیاه زیادی دارد که بافتی ترد به آن می دهد.

مارمالاد کیوی

این میوه ارزشمند در درمان استرس و برای افراد سیگاری نیز بسیار مفید است اما برای زنان باردار چطور؟علاوه بر این کیوی منبع خوبی از فیبر رژیمی، ویتامین E ،کربوهیدرات ها، انرژی و سایر مواد معدنی است. اما اگه طعم کیوی رو دوست دارید و دنبال تنوع هستید پیشنهاد میکنم حتما یکی این دو تا دستور رو امتحان کنید: مربای کیوی که قبلا دستورش رو گفتیم و مارمالاد کیوی که اینجا میخوایم آموزش بدیم. سپس قابلمه را از روی حرارت بردارید و به مدت دو ساعت در کناری قرار دهید تا سرد شود و بعد از آن مارمالاد را داخل شیشه‌های تمیز درب دار بریزید و در یخچال قرار دهید. و در تابستان خنک کننده عالی هست و این میوه بصورت مربا،مارمالاد ،ترشک،لواشک،دسر،آب میوه میشه مصرف و نوش جان کرد.

شکر را نیز اضافه کنید و به مدت بیست دقیقه دیگر نیز اجازه دهید مخلوط پخته شود تا شکر به صورت کامل در آن حل شود. بعد از جوشیدن با استفاده از پشت چنگال، کیوی‌ها را خوب له کنید و به مدت یک ربع دیگر اجازه دهید مربا پخته شود. میدونید که مارمالادها رو هم میشه مثل مربا برای صبحانه میل کرد و هم روی شیرینی و کیک میشه ازشون استفاده کرد. کیوی میوه ای سرشار از ویتامین ث است که علاوه بر آن دارای ویتامینها و املاح معدنی بسیاری است.  کیوی یکی از میوه‌های مغذی به حساب می‌آید دو برابر مقدار ویتامین C لیمو شیرین را دارد. برای داشتن رنگ بهتر مارمالاد می‌توانید از رنگ خوراکی به اندازه دو قطره استفاده کنید.

برای سفت شدن مارمالاد و تزئین بهتر آن می‌توانید از ژلاتین بیشتری استفاده نمایید. مخصوصا اگه از کیوی هایی استفاده کنید که خیلی رسیده نشدن و هنوز رنگشون سبزه. پس این مارمالاد زیبا رو موقع تزئین شیرینی‌ها و کیک هاتون از یاد نبرید. به مدت یک ربع قابلمه را روی حرارت قرار دهید تا کیوی‌ها پخته شوند. در مرحله اول پوست کیوی‌ها را بگیرید و به شکل دلخواه خردشان کنید. سپس پودر زیره و هل را به آن اضافه کنید و داخل مارمالاد بریزید.

طرز تهیه مارمالاد کیوی؛ کاملا طبیعی

پودر ژلاتین را داخل کاسه ای بریزید و کمی آب روی آن بپاشید و روی حرارت بخار آب قرار دهیدیا داخل مایکروویو بگذارید تا حل شود سپس به همراه پودر هل و زیره آن زا به مارمالاد اضافه کنید و قابلمه را از روی حرارت بردارید ، روی قابلمه را بپوشانید و ۲ ساعت در دمای اتاق قرار دهید تا سرد شود سپس داخل شیشه های تمیز بریزید و داخل یخچال قرار دهید. ابتدا کیوی ها را پوست بگیرید و خرد کنید و داخل قابلمه ریخته و روی آن آب و گلاب بریزید و به مدت 10 تا 15 دقیقه (بسته به سفتی کیوی) آن را بپزید پس از این مدت شکر را روی کیوی ها بریزید و ۲۰ دقیقه بگذارید مربا بجوشد، همزمان مارمالاد را هم بزنید تا شکر خوب حل شود ، کف روی مارمالاد را نیز با قاشق بگیرید.

کیوی: ۱ کیلوگرم شکر: ۱ کیلوگرم پودر ژلاتین: ۱ قاشق چای خوری آب: ۱ لیوان گلاب: ۱ لیوان پودر هل سبز: ۱/۴ قاشق مربا خوری پودر زیره سبز: ۱/۸ قاشق مربا خوری. پس از جوشیدن آن را با میکسر یا پشت چنگال خوب له کنید تا یکدست شود ، پس از یکدست شدن ۱۵ دقیقه دیگر بگذارید مربا بجوشد. در صورت تمایل از میزان ژلاتین پبشتری استفاده کنید تا مارمالاد سفت شده و برای تزیین هم مناسب شود. بهتر است بعد از آماده شدن 2 قطره رنگ خوراکی سبز هم به مارمالاد اضافه کنید تا خوشرنگ تر شود.

طرز تهیه مارمالاد کیوی

3-پودر ژلاتین را داخل کاسه ای بریزید و کمی آب روی آن بپاشید و روی حرارت بخار آب قرار دهیدیا داخل مایکروویو بگذارید تا حل شود سپس بههمراه پودر هل و زیره به مارمالاد اضافه کنید و قابلمه را از روی حرارت بردارید ، روی قابلمه را بپوشانید و ۲ ساعت در دمای اتاق قرار دهید تا سرد شود سپس داخل شیشه های تمیز بریزید و داخل یخچال قرار دهید. 1-ابتدا کیوی ها را پوست بگیرید و خرد کنید و داخل قابلمه ریخته و روی آن آب و گلاب بریزید و به مدت ۱۰تا۱۵دقیقه(بسته به سفتی کیوی)آن را بپزیدپس از این مدت شکر را روی کیوی ها بریزید و ۲۰ دقیقه بگذارید مربا بجوشد ، در این مدت زمان مارمالاد را هم بزنید تا شکر خوب حل شود ، کف روی مارمالاد را نیز با قاشق بگیرید.

کیوی 1 کیلوگرم شکر 1 کیلوگرم پودر ژلاتین 1 قاشق چای خوری آب 1 لیوان گلاب 1 لیوان پودر هل سبز 1/4 قاشق مربا خوری پودر زیره سبز 1/8 قاشق مربا خوری. 2-پس از جوشیدن آن را با میکسر یا پشت چنگال خوب له کنید تا یکدست شود ، پس از یکدست شدن ۱۵ دقیقه دیگر بگذارید مربا بجوشد. در صورت تمایل از میزان ژلاتین پبشتری استفاده کنید تا مارمالاد سفت شده و برای تزیین هم مناسب شود. بهتر است بعد از آماده شدن 2قطره رنگ خوراکی سبز هم به مارمالاد اضافه کنید تا خوشرنگ تر شود.

طرز تهیه مارمالاد کیوی به 4 روش - مجله تصویر و سرگرمی

شما چگونه از میوه کیوی استفاده می کنید؟ آیا ترجیح می دهید آن را به صورت تازه مصرف کنید یا مارمالاد و نوع خشک شده آن برایتان لذیذتر است؟ شما می توانید نظرات و سوالاتتان را از طریق قسمت ارسال نظر برای ما ارسال کنید. اسید های چرب امگا 3، امگا 6 و ویتامین E موجود در کیوی، جریان خون را در رگ ها بهبود می بخشند و از لخته شدن خون در رگ ها جلوگیری می کنند. در صورتی که مطالعه قسمت خاصی از این مطلب مد نظر شماست، با انتخاب عناوین ارائه شده در فهرست موضوعی زیر، به موضوع دلخواه خود برسید. مارمالاد کیوی از جمله فراورده های کیوی است که می تواند همراه با نان به عنوان صبحانه ای مغذی مورد استفاده قرار گیرد.

کیوی میوه کوچکی با بافت سبز رنگ بوده که روی پوست آن کرک های ریزی وجود دارد و طعم آن شبیه موز، انگور و آناناس است. این میوه سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین C بوده به طوریکه هر 100 میلی گرم آن حاوی 98 میلی گرم ویتامین C است. همچنین فیبر بالای این میوه، کلسترول خون را کاهش داده و از یبوست جلوگیری می کند. در ادامه با طرز تهیه مارمالاد کیوی به روش های مختلف با ما همراه باشید …. خبرنگاران | سرویس آشپزی - مارمالادها انواع و اقسام گوناگونی دارند.

مارمالاد کیوی

اما اگه طعم کیوی رو دوست دارید و دنبال تنوع هستید پیشنهاد میکنم حتما یکی این دو تا دستور رو امتحان کنید: مربای کیوی که قبلا دستورش رو گفتیم و مارمالاد کیوی که اینجا میخوایم آموزش بدیم. پودر ژلاتین را داخل کاسه ای بریزید و کمی آب روی آن بپاشید و روی حرارت بخار اب قرار دهید تا حل شود سپس به مارمالاد اضافه کنید و قابلمه را از روی حرارت بردارید. روی قابلمه را بپوشانید و 2 ساعت در دمای اتاق قرار دهید تا سرد شود سپس داخل شیشه های تمیز بریزید و داخل یخچال قرار دهید. میدونید که مارمالادها رو هم میشه مثل مربا برای صبحانه میل کرد و هم روی شیرینی و کیک میشه ازشون استفاده کرد.

مارمالاد را پس از 20 دقیقه که با شکر جوشید با میکسر یا  پشت چنگال یا پوره ساز خوب له کنید تا یکدست شود. خرید آنلاین لوازم قنادی + ارسال رایگان +5 درصد تخفیف، آخرین فرصت خرید در جشواره پاییز ایران کوک شاپ. برای خوشرنگ تر شدن مارمالاد میتوانید پس از پخت چند قطره رنگ خوراکی سبز به ان اضافه کنید. مخصوصا اگه از کیوی هایی استفاده کنید که خیلی رسیده نشدن و هنوز رنگشون سبزه. پس این مارمالاد زیبا رو موقع تزئین شیرینی ها و کیک هاتون از یاد نبرید. پس از این مدت شکر را روی کیوی ها بریزید و 20 دقیقه بگذارید مربا بجوشد. آب اضافه کنید و قابلمه را روی حرارت متوسط قرار دهید تا به جوش بیاید.

© 2016 ایران کوک: هر گونه کپی برداری از مطالب سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد لازم به ذکر است که مسئولیت عواقب پزشکی در خصوص بخش رژیم های غذایی بر عهده خوانندگان محترم می باشد.

منبع

  • ۰۰/۱۱/۰۷
  • فروشنده لوله و اتصالات پلی اتیلن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی