آبیاری قطره ای

راهنمای جامع تجاری و فنی آبیاری قطره ای و تحت فشار

آبیاری قطره ای

راهنمای جامع تجاری و فنی آبیاری قطره ای و تحت فشار

آبیاری قطره ای

آموزش روش های نوین آبیاری مثل آبیاری قطره ای، بارانی و تحت فشار بوسیله لوله و اتصالات پلی اتیلن.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

آموزش مرحله به مرحله پخت “نیمرو فنجانی” فوری

داخل فنجان ها را با کره‌چرب کنید و سپس تخم مرغ ها را با شیر مخلوط کنید و خوب هم بزنید و داخل فنجان ها بریزید و فنجان ها را به‌مدت 45 ثانیه‌در مایکروویو قرار دهید. بعد از 45 ثانیه‌داخل فنجان را هم بزنید و مجددا به‌مدت 30 تا 40 ثانیه‌دیگر در مایکروویو قرار دهید تا تخم مرغ ها پخته‌شوند. برای درست کردن این نیمرو باید از فنجان هایی استفاده‌کنید که‌قابل استفاده‌در مایکروویو باشند. بخاطر متفاوت بودن دمای مختلف مایکروویو زمان پخت هم فرق خواهد کرد. روی تخم مرغ های پخته‌شده‌مقداری پنیر و نمک و فلفل اضافه‌کنید.

طرز تهیه “نیمرو فنجانی” با نکات تکمیلی

داخل فنجان ها را با کره چرب کنید و سپس تخم مرغ ها را با شیر مخلوط کنید و خوب هم بزنید و داخل فنجان ها بریزید و فنجان ها را به مدت 45 ثانیه در مایکروویو قرار دهید. بعد از 45 ثانیه داخل فنجان را هم بزنید و مجددا به مدت 30 تا 40 ثانیه دیگر در مایکروویو قرار دهید تا تخم مرغ ها پخته شوند. برای درست کردن این نیمرو باید از فنجان هایی استفاده کنید که قابل استفاده در مایکروویو باشند. بخاطر متفاوت بودن دمای مختلف مایکروویو زمان پخت هم فرق خواهد کرد. روی تخم مرغ های پخته شده مقداری پنیر و نمک و فلفل اضافه کنید.

معرفی و دانلود کتاب آشپزی نارسیس - جلد سوم: املت، رولت، کرپ، نیمرو و خاگینه

خاگینه یا قیقاناخ (تبریز) زمان پخت: 1 ساعت مواد لازم: 2 عدد تخم‌مرغ، 4 قاشق غذا خوری شیر، نیم پیمانه آرد گندم، نصف قاشق مرباخوری بیکینگ پودر، نصف قاشق چای‌ خوری دارچین، نصف قاشق چای‌ خوری پودر گل محمدی، نصف قاشق چای‌ خوری پودر هل، نصف قاشق چای‌ خوری پودر زنجبیل، پسته و گردو به میزان لازم. در این مجموعه بر خلاف کتاب‌های دیگر که توجهی به سطح درآمد مردم نداشته و با اندازه‌های غیرواقعی از مواد غذایی به دستور آشپزی پرداخته‌اند، سعی شده از اندازه‌های متناسب و کافی برای تعداد 4 نفر استفاده شود و همچنین زمان طبخ غذا نیز ثبت شده است. نکته: در تبریز بعد از تهیه خاگینه، درون تابه شربت را ریخته و هم‌چنان حرارت می‌دهند که سبب می‌شود تمامی شیره و روغن کف تابه وارد خاگینه شده و از نظر سلامتی مناسب نیست.

نرگس محمدی در کتاب آشپزی نارسیس - جلد سوم: املت، رولت، کرپ، نیمرو و خاگینه، 40 دستور از انواع املت، رولت، کرپ، چندین روش پخت نیمرو و خاگینه‌های مختلف را آموزش می‌دهد. توجه کنید چون اکثرا مربا سرد، بهتر است روغن تابه را بگیرید و مربا یا شیره سرد یا دوشاب را درون تابه بریزید و متناسب با خواست شیرین بودن آن روی حرارت قرار دهید. مواد خشک شامل آرد، بیکینگ پودر، دارچین، پودر گل، پودر هل، پودر زنجفیل را با هم مخلوط کرده و کم‌کم به شیر و تخم‌مرغ اضافه کنید. البته توجه داشته باشید که زیاد و کم کرد دستورات کاملا دلخواه است ولی گاها حذف موردی سبب خراب شدن دستور خواهد شد.

مثلا مرباهای با طعم شیرین مانند مربای سیب، به، بهار نارنج، بالنگ و گل و یا مرباهایی با طعم ترش مانند آلبالو و. شربت آماده شده را از روی شعله بردارید و وقتی بخارش رفت، آب زعفران را اضافه کنید و اجازه دهید کمی ولرم شود. ولی زمانی که شربت را ولرم روی خاگینه می‌ریزید، شربت کمی وارد خاگینه شده و کمی شیرین خواهد بود. مواد لازم شیره: 1 پیمانه آب، 1 پیمانه شکر، 2 قاشق غذا خوری گلاب، 1 قاشق غذا خوری آب زعفران. مطالب این اثر گاه به صورت تجربی بوده و گاه از سایت‌های اینترنتی اکتساب شده است. همچنین تمامی عکس‌ها در حال حاضر از سایت‌های مختلف جمع‌آوری شده است. دستور تهیه: آب، گلاب و شکر را با هم بجوشانید تا قوام بیاید و شیره آماده شود.

 

مواد لازم نیمرو فنجانی

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. “نیمرو فنجانی” یک پیشنهاد عالی و فانتزی برای وعده صبحانه است که طرز تهیه آن را در این مطلب از آشپزخانه نمناک آموزش خواهیم داد. داخل فنجان ها را با کره چرب کنید و سپس تخم مرغ ها را با شیر مخلوط کنید و خوب هم بزنید و داخل فنجان ها بریزید و فنجان ها را به مدت ۴۵ ثانیه در مایکروویو قرار دهید. بعد از ۴۵ ثانیه داخل فنجان را هم بزنید و مجددا به مدت ۳۰ تا ۴۰ ثانیه دیگر در مایکروویو قرار دهید تا تخم مرغ ها پخته شوند. برای درست کردن این نیمرو باید از فنجان هایی استفاده کنید که قابل استفاده در مایکروویو باشند.

بخاطر متفاوت بودن دمای مختلف مایکروویو زمان پخت هم فرق خواهد کرد. روی تخم مرغ های پخته شده مقداری پنیر و نمک و فلفل اضافه کنید.

۲ روش تهیه نیمرو در مایکروفر (در ظرف پیرکس و در ماگ)

جالبز | بخش آشپزی – اگر می‌خواهید یک نیمرو با ظاهری متفاوت از نیمرو‌های همیشگی داشته باشید؛ این بار به سراغ مایکروفر بروید و با کمترین میزان روغن یک نیمرو خوشمزه برای خود و خانواده تهیه کنید. آیا شما تا به حال در مایکروفر نیمرو درست کرده‌اید؟ لطفا تجربیات خود را با ما و دیگر مخاطبان بخش آشپزی جالبز در میان بگذارید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. در ادامه طرز تهیه نیمرو در مایکروفر را به دو روش به شما آموزش خواهیم داد. توجه کنید که حتی می‌توانید نیمرو را بدون روغن در مایکروفر تهیه کنید.

منبع

  • ۰۰/۱۱/۰۸
  • فروشنده لوله و اتصالات پلی اتیلن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی