آبیاری قطره ای

راهنمای جامع تجاری و فنی آبیاری قطره ای و تحت فشار

آبیاری قطره ای

راهنمای جامع تجاری و فنی آبیاری قطره ای و تحت فشار

آبیاری قطره ای

آموزش روش های نوین آبیاری مثل آبیاری قطره ای، بارانی و تحت فشار بوسیله لوله و اتصالات پلی اتیلن.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

سفت کردن شکم و باسن با برترین تمرینات ورزشی

در این مقاله حرکات را به دو دسته مبتدی و متوسط تقسیم می‌کنیم تا با توجه به سطح آمادگی بدنی خود، میزان دشواری حرکات را انتخاب کرده و بدون آسیب‌دیدگی عضلات باسن خود را سفت کنید. در ادامه قدرتمندترین حرکات برای سفت کردن شکم و باسن را در اختیارتان قرار می‌دهیم تا خیلی سریع به خواسته‌تان یعنی داشتنِ باسن خوش‌فرم و سفت دست یابید. اگر تصمیم شما برای خوش‌فرم‌کردنِ پاهایتان جدی است و پاهای به شدت لاغری دارید، مقاله حرکات ورزشی برای چاق و خوش فرم کردن پاها، راه نجاتتان است. پیشنهاد می‌کنیم با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی سریع شروع کنید، آرام آرام طناب بزنید یا این‌که از تردمیل و دستگاه الپتیکال استفاده کنید.

نکته: همیشه قبل انجام تمرینات ورزشی بدن خود را به‌خوبی گرم کرده و بعد از اتمام ورزش خود بدن را با چند حرکت کششی سرد کنید. این کار از بروز مشکلات و آسیب‌ها در آینده جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود تا از تمامی فواید تمرین ورزشی بهره‌مند شوید. این حرکت علاوه‌بر درگیر کردنِ عضلات ران و باسن، برای شانه‌ها و فرم دادن به بازوهای‌تان نیز فوق العاده خواهد بود. برای شروع هر نوع برنامه ورزشی، ابتدا باید بدن‌تان را به اندازه کافی گرم کنید تا عضلات‌تان آماده انجام ورزش باشد. حرکت پل یا پل باسن حرکت ساده‌ای است که علاوه بر فرم دادن به باسن، گرفتگی‌های عضلات لگن را نیز از بین خواهد برد.

 اگر آمادگی بدنی نسبتا بالایی دارید، بهتر است برای سفت کردن شکم و باسن‌تان از این حرکات استفاده کنید. یادتان باشد این تمرینات را یک تا دوبار در هفته و هر حرکت را در ۳ تا ۴ ست و با ۱۵ و ۱۲ تکرار انجام دهید. خواندن مقاله با تمرینات لاغر کردن ساق پا شلوار لوله تفنگی بپوشید، نقطه شروع خوبی برای شماست. راه‌ِحل شما فقط انجام تمرینات ورزشی است که عضلات ناحیه باسن را درگیر کند و به آن فرم بدهد. در این مطلب انواع ورزش‌ها را برای سفت کردن شکم و باسن در سطح مبتدی و حرفه‌ای معرفی کردیم. نکته: هرچقدر صندلی یا نیمکت تان ارتفاع بیشتری داشته باشد، حرکت برایتان سخت‌تر خواهد شد.

 

دانلود فیلم ورزش برای لاغری شکم و پهلو در خانه

 برای دیدن فیلم میتوانید، روی کلیپ زیر کلیک کیند، و حتما برای نتیجه گرفتن این ورزش رو حتما هر روز انجام دهید،توضیحات زمان و روش انجام به خوبی در این فیلم توضیح داده شده است و در صورت نیاز هم میتوانید از قسمت تماس با ما سوالات خودتان را مطرح کنید. شما میتوانید برای دانلود فیلم ورزش برای لاغری شکم و پهلو در خانه   روی بنر زیر کلیک کنید و یا اینکه میتواند آنرا به صورت مستقیم در همین صفحه پلی کنید و با انجام روزانه این مجموعه ورزش های بی نظیر، لاغری از شر چربی های شکم خود راحت شوید. کرنچ دراز و نشست جزو ورزش های معمولی کرانچ می باشد و بعد از تمرین کرانچ دراز و نشست نوبت انجام کرانچ چرخشی نوع پیشرفته تر ورزش کرانچ می باشد که در ادامه آموزش نحوه انجام با همراه توضیح و فیلم را به شما خواهم داد.

در ادامه لیست بهترین ورزش هایی را که میتوانید در خانه انجام دهید به همراه فیلم برایتان خواهم گذاشت و امیدوارم که بتونید با انجام این تمرینات ساده در خانه لاغری شکم و پهلو را در خانه تجربه کنید. شکم بزرگ هم برای خانم ها و هم برای آقایون  یک معظل است و اگر از شکم بزرگتان خسته شده اید به ورزش روی بیارید ، و با چند ورزش ساده در منزلتان از شر چربی های شکمتان راحت بشین. دراز و نشست در خصوص آب شدن چربی شکم حرف اول را میزند، و در بین ورزش های لاغری شکم حررف اول را میزند، برای انجام صحیح دارز و نشست میتوانید فیلم زیر را تا پایان نگاه کنید. ورزش های زیادی در خانه برای لاغری وجود دارد، اما ورزش زیر که بیش از ۷۰ میلیون بازدید در یوتیوب داشته است به عنوان بهترین ورزش لاغری شکم در خانه شناخته شده است.

ضمنا میتوانید کلیپ بالا را به صورت کامل با پلی کردن روی فیلم زیر مشاهده کنید و با همین حرکت ساده چربی های شکم خودتان را آب و با آن وداع کنید. ورزش لاغری شکم برای شما هیچ هزینه ای ندارد و ضمن تقدیم سلامتی به خودتان موجب میشود تا به وزن و سایز مورد ایده ال خودتان دست پیدا کنید. در واقع ورزش به عنوان بهترین و موثرترین راه لاغری شکم محسوب میشود و استفاده از رژیم غذایی و همچنین پک لاغری در درجات بعدی قرار دارند. شما میتوانید فیلم طریقه صحیح دراز و نشست، برای لاغری شکم را با کلیک روی بنر زیر دانلود کنید.

کوچک کردن باسن و ران پا با ۸ حرکت فوق العاده

به منظور کوچک شدن باسن و ران باید مراقب کالری های دریافتی باشید زیرا همانطور که می دانید جذب کالری بسیار راحت تر از سوزاندن آن است و توجه به تغذیه نقش مهمی در کوچک شدن ران و باسن ایفا می کند در ادامه چند تغذیه مفید و موثر را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. شاید با گفتن اینکه زالزالک باعث کوچک شدن ران و باسن می شود کمی تعجب کرده باشید اما باید بدانید که زالزالک قسمتی از مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین می کند و همچنین احساس سیری به فرد دست می دهد که در نهایت باعث سوزاندن چربی و لاغری می شود. از دیگر مواد خوراکی بسیار مفید در کوچک شدن ران و باسن تخم مرغ می باشد که به شکل آب پز یا املت می توانید آن را تهیه کنید استفاده از تخم مرغ گزینه بسیار مناسبی است زیرا باعث می شود فرد برای مدت طولانی احساس سیری کند.

وجود مقادیر فراوانی از فیبر در گندم سیاه آن را به یکی از راهکارهای مفید جهت کوچک شدن ران و باسن تبدیل کرده است و در واقع می توانید گندم سیاه را جایگزین ماکارونی و پاستا کنید. در همین حالت بالا تنه را به آرامی به سمت پایین آورده تا جایی که نوک انگشتان دست به زمین بخورد و پای چپ به سمت عقب و بالا به طوری که با ستون فقرات هم راستا باشد, کشیده شود. قبل از انجام این تمرینات توصیه می شود بدن را گرم و آماده نرمش ها کنید تا دچار گرفتگی عضلات نشوید به منظور آشنایی با ورزش لاغری می توانید بر روی لینک کلیک نمایید. جو دوسر به دلیل داشتن مقادیر فراوانی فیبر به عنوان یکی از بهترین خوراکی ها جهت کاهش وزن محسوب می شود و باعث تقویت بدن به منظور سوزاندن چربی اضافی می شود.

پاشنه پای چپ را از سطح زمین بلند کنید و در همین حالت, باسن را به سمت پایین بکشید ( مانند نشستن بر روی صندلی) و سپس به حالت ایستاده بازگردید. این میوه خوشمزه جنگلی دارای مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است که به کاهش وزن و همچنین سوزاندن چربی به خصوص در قسمت های باسن کمک زیادی می کند. تمرینات بیان شده علاوه بر کوچک کرـدن باسن, فرم زیبایی به ران ها و شکم و باسن می بخشند و موجب تناسب اندام ها و لاغری شکم و باسن می شوند. سیب علاوه بر بر دور کردن بیماری میوه ای مفید برای کاهش وزن می باشد و در واقع از بهترین میوه ها جهت افزایش متابولیسم بدن محسوب می شود. در این حالت به آرامی زانوی پای چپ را به سمت بالا آورده و پا را تا جایی که امکان دارد به پهلو بکشید و سپس به حالت اول بازگردید.

 

منبع

  • ۰۰/۱۱/۰۸
  • فروشنده لوله و اتصالات پلی اتیلن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی