آبیاری قطره ای

راهنمای جامع تجاری و فنی آبیاری قطره ای و تحت فشار

آبیاری قطره ای

راهنمای جامع تجاری و فنی آبیاری قطره ای و تحت فشار

آبیاری قطره ای

آموزش روش های نوین آبیاری مثل آبیاری قطره ای، بارانی و تحت فشار بوسیله لوله و اتصالات پلی اتیلن.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

معصومه آقاجانی

معصومه اقاجانی قبل از انقلاب با همسرش علیشاه مولوی ازدواج کرد و یک پسر به نام میسا مولوی دارد که او هم هنرمند است و یک دختر به نام مهدخت داشته که فوت کرده است ، آقای علیشاه مولوی در سال 1392 بر اثر سکته مغزی در بیمارستان فیروزگر تهران درگذشت. بیش از 12 سال در کارگاه آزاد فیلم تدریس داشت و آنچه درس داد از تالیفات خودش بوده که در قالب جزوه در اختیار هنرجویان قرار گرفته است. در سال 1369 اولین بار در 31 سالگی با سریال مهر و ماه وارد قاب تلویزیون شد و سه سال بعد در سال 72 با فیلم جاده عشق وارد سینما شد. او فعالیت هنری‌اش را سال ۱۳۵۳ با تئاتر «بام‌ها و زیربام‌ها» آغاز کرد و سپس جذب دوبله شد.

 

‏معصومه آقاجانی‏ Masoumeh Aghajani

در واقع معصومه آقاجانی از مجموع 20 اثری که در کارنامه دارد، در 15 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال دوردست‌ها، سریال لژیونر، سریال رنگ شک، سریال زمانه، سریال ماه می‌تابد، سریال بشارت منجی، سریال کلانتر ۳، سریال باران بهاری، سریال کلانتر ۲، سریال کلانتر، سریال فرستاده، سریال دبیرستان خضراء، سریال آندروماک، سریال اشتباه در اشتباه و سریال سنگ و شیشه نام‌های و در 5 اثر در سینما با نام‌های فیلم مسیح، فیلم خانه ای در شن، فیلم لژیون، فیلم توطئه و فیلم جاده‌ی عشق بازی کرده است. مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی معصومه آقاجانی، آثار معصومه آقاجانی، جوایز معصومه آقاجانی، همکاران معصومه آقاجانی، گالری عکس معصومه آقاجانی، قد معصومه آقاجانی، وزن معصومه آقاجانی، رنگ چشم معصومه آقاجانی، وضعیت تأهل و همسر معصومه آقاجانی، فرزندان معصومه آقاجانی، حواشی معصومه آقاجانی و کودکی معصومه آقاجانی می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید.

در این سال‌ها معصومه آقاجانی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران سعیده عرب با 3 مرتبه، حمیدرضا هدایتی با 3 مرتبه، فتحعلی اویسی با 3 مرتبه، محمد الهی با 3 مرتبه و غلامرضا عارف‌نژاد با 3 مرتبه بیشترین همکاری را با معصومه آقاجانی داشته‌اند. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال زمانه، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای معصومه آقاجانی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون سیما تیرانداز، علی‌اصغر گرمسیری، جعفر والی و فریبا کامران را تجربه کرد. مثلا اثری که در بیوگرافی معصومه آقاجانی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال زمانه محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی معصومه آقاجانی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم جاده‌ی عشق محسوب می‌شود.

معصومه آقاجانی توانست با بازی در سریال زمانه تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر حمید گودرزی، پریناز ایزدیار، حسین محجوب و امید روحانی بر تجارب او افزود. در واقع هر چقدر معصومه آقاجانی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی معصومه آقاجانی درخشان‌تر خواهد شد. معصومه آقاجانی این‌بار با محسن شاه‌محمدی یعنی کارگردان سریال کلانتر و هنرمندانی چون ایرج نوذری، بابک نوری، آناهیتا همتی و کیوان محمودنژاد همکاری داشت. معصومه آقاجانی سال 1391 در 73 سالگی در سریال زمانه نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

 

بیوگرافی معصومه آقاجانی و صفا آقاجانی +عکس خانواده و مصاحبه

من الان که موسپید این حرفه به حساب می‌آیم، به جوانانی که دوست دارند وارد حرفه بازیگری شوند، توصیه می‌کنم که بازیگری را به عنوان شغل اصلی و اول خود انتخاب نکنند و عمر خود را پای این کار نگذارند، اما آنها چون جوان هستند، به دنبال علاقه خود می‌روند و تا به سن و سال من نرسند، متوجه اشتباه خود نمی‌شوند. بازیگران زیادی هستند که سال‌هاست آنها را در نقش‌های مختلف می‌بینیم یا صدای آنها را در نمایش‌های رادیویی می‌شنویم، بازیگران خوبی هم هستند، اما انگار در حاشیه‌اند، آنقدر محجوب‌اند که در خانه می‌نشینند تا کارگردان یا تهیه‌کننده‌‌ای به یاد آنها بیفتد و نقشی برایشان در نظر بگیرد.

وقتی جوان بودیم که به دلیل علاقه و عشقی که به بازیگری داشتیم، سراغ کار دیگری نرفتیم و زمانی متوجه شدیم که از این حرفه نمی‌توانیم امرار معاش کنیم و امنیت شغلی و مالی نداریم که دیگر دیر شده بود و سن و سالمان اجازه نمی‌داد سراغ شغل دیگری برویم. ما به دلیل شغل پدرم دور از فامیل و اقوام زندگی کردیم، اما به نظرم رفت و آمد‌‌های فامیلی و دوستانه فرهنگ اجتماعی ما را ارتقاء می‌دهد، بخصوص برای بچه‌‌ها خیلی خوب است چون آنها را از انزوا درآورده و بعد اجتماعی‌ شخصیت‌شان را تقویت می‌کند. خلاصه کلام این‌که هرچند توانایی این را دارند که مقابل دوربین نقش بازی کنند، اما اهل زد و بند و رابطه و… نیستند، برای همین گمنام می‌مانند، هرچند عاشق بازیگری‌اند و عمر خود را در این راه گذاشته‌اند.

آمدن ما به تهران مصادف شد با اتفاقاتی که به پیروزی انقلاب منجر شد و ما بعد از انقلاب توانستیم وارد حرفه بازیگری شویم و معصومه علاوه بر بازیگری توانست به عنوان دوبلور فعالیت خود را ادامه دهد. یکی از نقش‌‌های این تئاتر را خانمی ۴۰ ساله بازی می‌کرد که بعد از مدتی به دلیل اختلافی که با کارگردان پیدا کرد، از بازی در این نمایش انصراف داد و کارگردان آن نقش را به من سپرد. بله! در آن زمان هنوز مردم شهری مانند تبریز نمی‌پذیرفتند که زنان هم در کار هنر و بازیگری باشند، به همین دلیل پدرم ما را تشویق کرد که برای ادامه کار به تهران بیاییم. من و معصومه که سه سال از من کوچک‌تر است، در ارومیه متولد شدیم، شش ساله بودم که به تهران آمدیم، اما بعد از چند سال به تبریز رفتیم و مدتی در این شهر زندگی کردیم.

 

معصومه آقاجانی

تلویزیون 1369 مهر و ماه حمید لبخنده شبکه 2 1372 سنگ و شیشه جمشید حیدری شبکه 2 1373 اشتباه در اشتباه جواد انصافی شبکه 1 1374 دبیرستان خضرا اکبر خواجویی شبکه 2 1377 ماجراهای خانه قدیمی اسماعیل میهن دوست شبکه 1 1378 کژدم 33 مهدی شمسایی شبکه 3 1379 با من بمان حمید لبخنده شبکه 3 1381 فرستاده جواد شمقدری شبکه 2 1382 یکی مثل من محسن شاه محمدی شبکه 1 1382 کلانتر محسن شاه محمدی شبکه 1 1383 مهر و ماه فیاض موسوی شبکه 1 1384 باران بهاری مسعود رشیدی شبکه 1 1384 کلانتر 2 محسن شاه محمدی شبکه 1 1385 زیر تیغ محمدرضا هنرمند شبکه 1 1386 خواستگاران گلاب آدینه شبکه 1 1388 کلانتر 3 محسن شاه محمدی شبکه 1 1391 زمانه حسن فتحی شبکه 3 1393 رنگ شک فریبرز عرب نیا شبکه 3 1395 دوردست‌ها جواد ارشاد شبکه 1 1395 چرخ فلک عزیزالله حمیدنژاد 1396 محکومین حسین قناعت 1396 لژیونر مسعود آب پرور شبکه 5 1396 بوی باران محمود معظمی شبکه 1 1397 خاک گرم جواد ارشاد شبکه 1 1398 ملکاوان احمد معظمی شبکه آی فیلم کلانتر 2 کلانتر 3 زمانه (1391).

اطلاعات تماس رویداد رمزینه اطلاعات تماس • آدرس: • تلفن: • وبسایت: صفحه در ویکی‌پدیا • اینستاگرام: رویداد • رویدادهای جاری: 📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد رمزینه • کد QR: 📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید. دوبله مورد عجیب بنجامین باتن گروه فالک عصر سفید غوطه در منجلاب جنایت و مکافات بینوایان جواهری در قصر. سینما پسر ارشد من (1389) مسیح (1384) خانه‌ای در شن (1382) از صمیم قلب (1379) لژیون (1377) توطئه (1374) جاده عشق (1372). خانم معصومه آقا جانی فعالیت هنری‌اش را سال 1353 با تئاتر «بام‌ها و زیربام‌ها» آغاز کرد و سپس جذب دوبله شد.

معصومه آقاجانی (به انگلیسی: Masoumeh Aghajani) هنرمند ایرانی، متولد 25 تیر 1338 در ارومیه است. هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، دوبلور و صداپیشه.

منبع

  • ۰۰/۱۱/۰۹
  • فروشنده لوله و اتصالات پلی اتیلن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی