آبیاری قطره ای

راهنمای جامع تجاری و فنی آبیاری قطره ای و تحت فشار

آبیاری قطره ای

راهنمای جامع تجاری و فنی آبیاری قطره ای و تحت فشار

آبیاری قطره ای

آموزش روش های نوین آبیاری مثل آبیاری قطره ای، بارانی و تحت فشار بوسیله لوله و اتصالات پلی اتیلن.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

ملیحه اکبری

‍ ملیحه اکبری:

 این مسئول شهری ادامه داد: وجود مشکلات متعدد فرهنگی – اجتماعی، افزایش تعداد معتادان و جوانانی که به دلیل فقدان زیرساخت های لازم برای تخلیه شور و هیجان جوانی به سمت مهاجرت یا تفریحات کاذب حرکت می کنند، به راستی رنج آور و دردناک است و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند ما در حرکت های جمعی در حوزه فرهنگ ضعف های فراوانی داریم و دشمن نیز به خوبی از این خلاء ها سوء استفاده کرده و پیاپی توطئه و دسیسه چینی می کند.  دبیر اول شورای اسلامی شهر فردیس در پایان با بیان اینکه شرمنده شهروندان هستیم و در محلاتی همچون پیک و ارم و اهری والدین حتی برای ثبت نام فرزندان شان در مدارس با مشکلات عدیده ای مواجه شده اند، اظهار کرد: البته مشکل فقط مدرسه نیست، فردیسِ 410 هزار نفری حتی یک تخت بیمارستانی ندارد! ما باید به دنبال شناسایی اراضی خالی مستعد و مذاکره با مالکین آنها برای ایجاد سرانه های خدماتی و رفاهی به نفع شهر و شهروندان باشیم.

 به گفته اکبری، زمانِ تا آن رسیده تا سرمایه گذاران بخش خصوصی به معنی واقعی کلمه مورد تکریم قرار گیرند و ما به جای انتظاراتِ نامعقول همچنین گرفتار کردن آنها در بروکراسی اداری، از سیاستِ کارآمد «حمایت و تکریم» استفاده کنیم و با گوش دادن به مطالبات و دغدغه های شان و تلاش عملی برای رفع آنها، بستر لازم برای رشد امکانات فرهنگی، درمانی، آموزشی، ورزشی و. از کمبود سرانه های فرهنگی و ورزشی رنج می برند و خانواده ها به ویژه در فصل تابستان برای گذران اوقات فراغت به فضاهای مورد نیاز دسترسی ندارند، بیان داشت: از آنجا که محدودیت بودجه های دولتی و شهری مانع از رفع این کمبودها در مدت زمان کوتاه می شود، لذا از بخش خصوصی برای تعامل بُرد – بُرد با مدیریت شهری فردیس دعوت به عمل می آید.

 وی افزود: در حال حاضر زمین های خالی همچنین سوله ها و بناهای سرپوشیده در شهرک های فوق الذکر وجود دارد که با کاربری انباری یا فروشگاه و غیره مورد استفاده قرار می گیرند و چنانچه مالکین آنها برای احداث سالن ورزشی، استخر، زمین چمن مصنوعی، کتابخانه و. فردیس نیوز-  نماینده مردم شریف فردیس در شورای اسلامی شهر گفت: مالکان اراضی و بناهای مستعد در صورت تصمیم گیری برای راه اندازی فضاهای فرهنگی، ورزشی و رفاهی مشمول حمایت های ویژه شورای اسلامی شهر و شهرداری فردیس خواهند شد. وارد مذاکره شوند، شورای اسلامی شهر و شهرداری فردیس از همه مشوق های قانونی و تخفیف های ویژه برای حمایت عملی از آنها استفاده خواهد کرد.

 

اکبری، ملیحه

نویسنده : اکبری، ملیحه؛ سپاسی، دکتر حسین؛ نوربخش، دکتر مهوش؛ نویسنده مسئول : نوربخش، دکتر پریوش؛. مجله : اخلاق در علوم و فناوری » پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 3 علمی-پژوهشی/ISC (‎9 صفحه - از 127 تا 135 ).

مجله : تحقیقات علوم رفتاری » پاییز و زمستان 1384 - شماره 6 ISC (‎7 صفحه - از 5 تا 11 ). کلیدواژه ها : مدل نظریه‌پردازی ارتباطات زیدیه امام‌رضا (علیه‌السلام). مجله : فلسفه و کودک » بهار و تابستان 1393 - شماره 5 و 6 (‎16 صفحه - از 71 تا 86 ).

مجله : فرهنگ رضوی » زمستان 1397 - شماره 24 علمی-پژوهشی/ISC (‎20 صفحه - از 85 تا 104 ). کلیدواژه ها : فلسفه برای کودکان داستان فلسفیاجتماع پژوهی. نویسنده : خاکپور، حسین؛ نوری، ابراهیم؛ اکبری، ملیحه؛.

 

ملیحه اکبری :پرونده احداث بیمارستان در فردیس به 2 مراسم کلنگ زنی خلاصه شده است

اکبری با اشاره به سیاست های ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رونق تولید، اشتغالزایی و حمایت از بخش خصوصی که اجرا و پیاده سازی آنها در بخش بهداشت و درمان از اوجب واجبات است، اذعان داشت: در شرایطی که فرجام بیمارستان فردیس پس از 7 سال به مرحله دیوار کشی رسیده و با توجه به تعطیلی چند ماهه پروژه افق روشنی را نیز نمی توان برای آن متصور شد، به نظر می رسد که خلع ید پیمانکار و واگذاری آن به فعالان درس پس داده بخش خصوصی بهترین گزینه روی میز باشد. عضو شورای اسلامی شهر فردیس در بخش دیگری از سخنانش گفت: صحبت های بنده در خصوص فقر سرانه های بهداشت و درمان نمایشی و شعارگونه نیست و از کنار تلاش های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی البرز برای بهبود وضعیت موجود نیز به سادگی نمی گذریم اما اکنون که زمین، بودجه و حمایت های محلی و استانی مهیا می باشد، چه دلیل قانع کننده ای برای خواب چندین ساله پروژه حیاتی بیمارستان 160 تختخوابی فردیس وجود دارد و چه پاسخ عادلانه ای به گلایه های شهروندان می توان داد؟!.

به گزارش فردیس نیوز، ملیحه اکبری با بیان اینکه شهرستان 500 هزار نفری فردیس حتی از یک تخت بیمارستانی محروم است و سایر سرانه ها همچون درمانگاه، داروخانه و مطب های پزشکی نیز با استانداردها همخوانی ندارند، اظهار داشت: البته دولت یازدهم با اجرای طرح تحول نظام سلامت تا حدودی از بار نگرانی ها و هزینه های سنگین درمان کاست اما دسترسی آسان مردم به فضاهای درمانی نیز نباید از کانون اهمیت خارج شود. این مسئول شهری با تاکید بر اینکه ما انتظار غیرواقعی و عجولانه از وزارت بهداشت نداریم و فشارهای اقتصادی و کمبود بودجه را کاملاً درک می کنیم، عنوان کرد: آنچه در خصوص بیمارستان 160 تختخوابی فردیس به محل گلایه مردم و مسئولان شهری تبدیل شده، پروسه پیچیده ای می باشد که در برابر این طرح درمانی قرار گرفته است.

فردیس نیوز- دبیر موقت شورای اسلامی شهر فردیس گفت: پرونده پروژه احداث بیمارستان 160 تختخوابی در شهرستان فردیس که از سال 89 به صورت جدی کلید خورد، متاسفانه صرفاً به برگزاری 2 مراسم کلنگ زنی خلاصه شده است و مردم از این موضوع گلایه مندند. این پروژه در سال 89 و از محل اعتبارات دولتی کلید خورد اما بودجه مذکور به دلیل عدم جذب در بازه زمانی مشخص شده به خزانه بازگشت و بار دیگر در سال 94 تجدید کلنگ زنی شد و اکنون نیز در مرحله دیوار کشی متوقف مانده است. همچنین این متراژ حداقل فضای مورد نیاز برای احداث یک فضای درمانی 160 تختخوابی است و امکان توسعه آن در آینده مهیا نیست که با افق مهاجرپذیری و رشد بالای جمعیت در شهرستان فردیس سازگاری ندارد.

 

منبع

  • ۰۰/۱۱/۱۰
  • فروشنده لوله و اتصالات پلی اتیلن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی