آبیاری قطره ای

راهنمای جامع تجاری و فنی آبیاری قطره ای و تحت فشار

آبیاری قطره ای

راهنمای جامع تجاری و فنی آبیاری قطره ای و تحت فشار

آبیاری قطره ای

آموزش روش های نوین آبیاری مثل آبیاری قطره ای، بارانی و تحت فشار بوسیله لوله و اتصالات پلی اتیلن.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

تانیا جوهری

زندگینامه تانیا جوهری بازیگر قدیمی زن همسر خسرو شکیبایی

تانیا جوهری بازیگر سریال گل پامچال و فیلم شیش و بش که همسر سابق خسرو شکیبایی بوده و از او طلاق گرفته ، بیوگرافی و عکسهای این بازیگر معروف زن ایرانی را در این مطلب از سایت ایران پاتوق مشاهده فرمایید. تانیا جوهری همسر سابق خسرو شکیبایی است که بنا به دلایلی از هم طلاق گرفتند، ولی حاصل این ازدواج دختری به نام پوپک شکیبایی می باشد. او فارغ‌التحصیل کارشناسی بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا در دانشگاه تهران بود. تانیا جوهری بازیگر (مهرآزاد جوهری) در سال 1329 در شهر تهران چشم به جهان گشود.

تانیا جوهری

فارغ التحصیل لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در سال 1359 می باشد، با تئاتر قبل انقلاب شروع کرد و بعد از انقلاب مشهور شد. بعد از انقلاب اسلامی در سال 1362 با فیلم بازجویی یک جناب اولین تجربه بازی خود در سینما را بدست آورد سپس با سریال مخمصه در نوروز 63 به تلویزیون بازگشت. خانم جوهری در سال 1380 با حضور در سریال چراغ جادو آخرین بازی خود را در تلویزیون و سال 1389 نیز با فیلم شیش و بش آخرین بازی خود برای سینما را انجام داد. بصورت جدی فعالیت خود را از سال 1350 وقتی 21 ساله بود با حضور در گروه هنری اسماعیل شنگله از تئاتر و با نمایش خسرو و شیرین شروع کرد.

فیلم پرواز پنجم ژوئن در سال 1368، سریال گل پامچال در سال 1370، سریال فاصله سال 72 و سریال بازگشت پرستوها در سال 75 اشاره کرد. تانیا جوهری در سال 1348 وقتی 19 ساله بود با خسرو شکیبایی 25 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی تنها یک دختر بنام پوپک شد. در سال 1352 وارد قاب تلویزیون شد سپس در سال 1356 در سریال 120 قسمتی لحظه به کارگردانی محمد صالح علا بازی کرد. تانیا جوهری یا مهرآزاد جوهری بازیگر سینما و تلویزیون است.

عکس های تانیا جوهری و همسرش + بیوگرافی و زندگی شخصی

او در زمان فعالیت هایش، چندان در فیلمهای درخشانی حضور نداشته است، اما در چند فیلم سینمائی و تلویزیونی نقش های ماندگار و خاطره انگیزی داشته که ممکن است مخاطبان پرو پاقرص فیلمهای ایرانی آن را به خاطر داشته باشند. تانیا جوهری متولد ۲۶ مهرماه سال ۱۳۲۹ در تهران است و یک خواهر به نام الیزا دارد که او نیز بازیگر است و بینندگان قدیمی و پروپاقرص سریالهای ایرانی دهه هفتاد ممکن است بازی او را در چند فیلم تلویزیونی به یاد آورند. وی در مصاحبه ای اعلام کرد، رسانه ها طوری در مورد زندگی خسرو شکیبایی صحبت میکنند که انگار او غیر از یک فرزند پسر، فرزند دیگری ندارد و همواره او را نادیده می گرفتند.

او نقش مادری را ایفا مینمود که از ازدواج پسرش با دختری غریبه به شدت ناراضی بود و سعی میکرد تا سد راه ازدواج پسرش شود و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نشد. سریال چراغ جادو نیز نام آخرین مجموعه ای میباشد که او با بازی در آن در قاب تلویزیون دیده شد و پس از آن مدتی از بازیگری کناره گرفت و به کار تدریش مشغول شد. سالها تجربه بازیگری در تئاتر و سینما و نیز تحصیلات آکادمیک مربوط به بازیگری، سبب شد که او بخواهد تجربیاتش را در اختیار نسل جوان هنرمند قرار دهد. در سن نوزده سالگی با همکلاسی دانشگاه خود خسرو شکیبایی که بعدها یکی از بازیگران مشهور و به نام سینما و تلویزیون ایران شد، پیوند زناشوئی بست.

پیش از انقلاب وی در یک گروه تئاتر به سرپرستی اسماعیل شنگله فعالیت داشت که بارها و بارها با همین گروه نمایشهای مختلفی را روی صحنه بردند. البته او در دانشگاه آزاد نیز سابقه تدریس دارد و یک زمانی هم به عنوان داور در جشنواره خانه سینما و جشنواره تئاتر بانوان حضور یافت. بعدها خسرو شکیبائی با پروین کوشیار آشنا شد و این دو در سال ۶۰ با یکدیگر ازدواج کردند و چندی بعد هم فرزندشان پوریا به دنیا آمد. نمکستان: تانیا جوهری بیشتر وی را با نام همسر سابق مرحوم خسرو شکیبایی میشناسند تا یک بازیگر زن قدیمی سینما و تلویزیون ایران. پوپک در مقایسه با برادرش پوریا که حاصل ازدواج خسرو شکیبائی با زن دیگری است چهره چندان شناخته شده ای ندارد.

 

‏تانیا جوهری‏ Tania Juhori

در واقع تانیا جوهری از مجموع 21 اثری که در کارنامه دارد، در 13 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال بازگشت پرستوها، سریال دستی بر آتش، سریال دبیرستان خضراء، سریال آشپزباشی و قبله عالم، سریال بی‌بی‌یون، سریال فاصله، سریال گل پامچال، سریال نیمه پنهان ماه، سریال راویان اخبار، سریال سایه همسایه، سریال طاق نصرت، سریال مخمصه و سریال لحظه نام‌های و در 8 اثر در سینما با نام‌های فیلم شیش و بش، فیلم حسرت دیدار، فیلم جدال بزرگ، فیلم حکایت آن مرد خوشبخت، فیلم زمان از دست رفته، فیلم پرواز پنجم ژوئن، فیلم آوار و فیلم بازجویی یک جنایت بازی کرده است. مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی تانیا جوهری، آثار تانیا جوهری، جوایز تانیا جوهری، همکاران تانیا جوهری، گالری عکس تانیا جوهری، قد تانیا جوهری، وزن تانیا جوهری، رنگ چشم تانیا جوهری، وضعیت تأهل و همسر تانیا جوهری، فرزندان تانیا جوهری، حواشی تانیا جوهری و کودکی تانیا جوهری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید.

در این سال‌ها تانیا جوهری با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران فاطمه طاهری با 4 مرتبه، محبوبه بیات با 3 مرتبه، مهوش وقاری با 3 مرتبه، مهری مهرنیا با 3 مرتبه و محمود جعفری با 3 مرتبه بیشترین همکاری را با تانیا جوهری داشته‌اند. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال راویان اخبار، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای تانیا جوهری محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون ویدا قهرمانی، جمیله شیخی، مهری ودادیان و مهین دیهیم را تجربه کرد. مثلا اثری که در بیوگرافی تانیا جوهری بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال راویان اخبار محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی تانیا جوهری کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم جدال بزرگ محسوب می‌شود.

تانیا جوهری توانست با بازی در سریال راویان اخبار تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر رضا بابک، احمد آقالو، فردوس کاویانی و بهروز مسروری بر تجارب او افزود. اثر مهم تانیا جوهری در این سال، بازیگری در سریال راویان اخبار به کارگردانی حمید لبخنده، داریوش مؤدبیان، رضا بابک، مرضیه برومند، هوشنگ توکلی و اسدالله ایمن محسوب می‌شود. در واقع هر چقدر تانیا جوهری در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی تانیا جوهری درخشان‌تر خواهد شد. تانیا جوهری این‌بار با محمدعلی طالبی یعنی کارگردان سریال گل پامچال و هنرمندانی چون فاطمه معتمدآریا، ستاره جعفری، داوود رشیدی و کیومرث ملک‌مطیعی همکاری داشت.

 

بیوگرافی تانیا جوهری بازیگر سینما

برای این ساعت از مجله اینترنتی فارسی ها با گالری عکس های جدید و بیوگرافی تانیا جوهری بازیگر سینما در خدمت شما دوستان گرامی هستیم. تانیا جوهری در فیلم های سینمایی شیش و بش ، حسرت دیدار ، جدال بزرگ ، حکایت آن مرد خوشبخت و … به ایفای نقش پرداخته است. وی همچنین در سریال های چراغ جادو ، نود شب ، کاشانه ، دستی بر آتش ، فردا دیر است ، بازگشت پرستوها و … بازی کرده است. وی با خسرو شکیبایی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران ازدواج کرده بود اما متاسفانه از هم جدا شدند. تانیا جوهری ( مهرآزاد جوهری ) بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد سال ۱۳۲۹ در تهران می باشد. پیشنهاد می کنیم به سایر مطالب دسته بیوگرافی سایت سر بزنید.

وی فارغ التحصیل از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. تانیا جوهری در سال های دهه ۵۰ در زمینه تئاتر فعالیت داشت.

تانیا جوهری

اطلاعات تماس رویداد رمزینه اطلاعات تماس • آدرس: • تلفن: • وبسایت: صفحه در ویکی‌پدیا • اینستاگرام: رویداد • رویدادهای جاری: 📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد رمزینه • کد QR: 📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید. فیلمشناسی شیش و بش (1389) حسرت دیدار (1373) جدال بزرگ (1369) حکایت آن مرد خوشبخت (1369) پرواز پنجم ژوئن (1368) زمان ازدست‌رفته (1368) آوار (1364) بازجویی یک جنایت (1362) و…. تانیا جوهری با نام اصلی مهرآزاد جوهری (به انگلیسی: Tania – Mehrazad Johari) هنرمند ایرانی، متولد 1329در تهران بود.

خانم تانیا جوهری همسر خسروشکیبایی هنرمند مشهور ایرانی و خواهر الیزا جوهری بازیگر سرشناس بود.

منبع

  • ۰۰/۱۱/۱۰
  • فروشنده لوله و اتصالات پلی اتیلن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی