آبیاری قطره ای

راهنمای جامع تجاری و فنی آبیاری قطره ای و تحت فشار

آبیاری قطره ای

راهنمای جامع تجاری و فنی آبیاری قطره ای و تحت فشار

آبیاری قطره ای

آموزش روش های نوین آبیاری مثل آبیاری قطره ای، بارانی و تحت فشار بوسیله لوله و اتصالات پلی اتیلن.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

شیوا خنیاگر

بیوگرافی و عکس های جدید شیوا خنیاگر و همسر و فرزندش

عشق و مرگ، عروس فراری در کنار الناز شاکردوست و امین حیایی، ازدواج صورتی در کنار خسرو شکیبایی و بهرام رادان، سوغات فرنگ در کنار رامبد جوان و شیلا خداداد، کلاغ پر در کنار مهناز افشار و محمدرضا گلزار، امشب شب مهتابه، بی تابی بیتا در کنار حامد بهداد، دلتنگی های عاشقانه و پانسیون دخترانه از فیلم های معروف او هستند. در بسیاری از سایت ها ناصر ممدوح بازیگر و دوبلور ایرانی به عنوان همسر شیوا خنیاگر معرفی شده است به همین دلیل چندی پیش این بازیگر عکس همسر سابق خود را منتشر کرد. از سریال های معروف او می توان به راه شب، ستایش، مرگ تدریجی یک رویا، پرواز در حباب، اغما، آسمان همیشه ابری نیست، ماه و پلنگ و دوردست‌ ها اشاره کرد.

مدتی به عنوان گوینده رادیو تهران مشغول به کار بود اما به دلیل دستمزد پایین این کار را رها کرد. همچنین او اعلام کرده که مدت 7 سال است که بیکار بوده و پس از 30 سال بازیگری هنوز بیمه ندارد. او در سال 1363 لیسانس حقوق گرفته و همچنین دوره فیلمنامه‌ نویسی را سال 1369 گذرانده است. خنیاگر در مصاحبه ای اعلام کرد که پس از مرگ مادرش به افسردگی حاد دچار شده بود. شیوا خنیاگر با نام اصلی فاطمه خنیاگر خرداد ماه 1346 در تهران، ایران متولد شد. وی فعالیت هنری خود را از سال 1368 با فیلم عبور از غبار آغاز کرد. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا توسط سایت های دیگر بدون کسب اجازه قبلی ممنوع می باشد. استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است. مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند.

بیوگرافی «شیوا خنیاگر» و همسرش + معرفی سوابق هنری و عکس های جذاب

این هنرمند از سال ۱۳۶۸ فعالیت هنری خود را آغاز کرده است و به عنوان اولین تجربه حرفه‌ای خود در سینما با حضور در مقابل دوربین برای فیلم سینمایی «عبور از غبار» اولین اثر خود را تجربه کرد این فیلم به کارگردانی پوران درخشنده تولید شد و پس از آن اولین تجربه حرفه‌ای او در زمینه سریال با سریال «دایره تردید» از امیر قویدل رقم خورد سیوا خنیاگر در طول دوران فعالیت حرفه‌ای خود با بسیاری از کارگردانان معروف ایرانی همچون مسعود کرامتی داریوش فرهنگ سیروس‌مقدم فریدون‌جیرانی همکاری داشته است. دایره تردید ( امیر قویدل ۱۳۸۲ ) روشنایی های شهر (مسعود کرامتی ۱۳۸۳) راه شب ( داریوش فرهنگ ۱۳۸۴) پرواز در حباب ( سیروس مقدم ۱۳۸۵) اغما ( سیروس مقدم ۱۳۸۶) مرگ تدریجی یک رؤیا (فریدون جیرانی ۱۳۸۷) شب هزارویکم (علی بهادر ۱۳۸۸) ملکوت (محمدرضا آهنج ۱۳۸۹) ستایش (فصل اول) (سعید سلطانی ۱۳۸۹) سهمی برای دوست (مسعود اطیابی ۱۳۹۰) عملیات ۱۲۵ (سری سوم) ( مسعود آب پرور ۱۳۹۱) ستایش( فصل دوم) ( سلطانی ۱۳۹۲) قهر و آشتی (علی ژکان ۱۳۹۳) ماه و پلنگ ( احمد امینی ۱۳۹۵) بوی باران (محمود معظمی ۱۳۹۸).

این هنرمند در طول دوران فعالیت خود در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی ایفای نقش کرده که از جمله آنها می‌توان به مجموعه تلویزیونی «اغما» به کارگردانی سیروس مقدم اشاره کرد همچنین ایفای نقش او در سریال «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی بسیار دیدنی بود. شیوا خنیاگر با نام اصلی فاطمه یکی از هنرمندان توانمند سینما تلویزیون و تئاتر ایران متولد ششم خردادماه سال ۱۳۴۶ در تهران می‌باشد این هنرمند در طول دوران فعالیت هنری خود در فیلم‌های بسیار جذاب ایفای نقش کرده و خوش درخشیده است. شیواخنیاگر فارغ التحصیل رشته لیسانس ادبیات فارسی میباشد و همچنین در زمینه فیلمنامه نویسی نیز دوره دیده‌اند و سال ۱۳۶۹ مدرک خود را در این زمینه اخذ کرده‌اند.

این هنرمند متاهل می باشد و صاحب یک فرزند پسر به نام علیرضا میباشد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

عشق و مرگ، عروس فراری در کنار الناز شاکردوست و امین حیایی، ازدواج صورتی در کنار خسرو شکیبایی و بهرام رادان، سوغات فرنگ در کنار رامبد جوان و شیلا خداداد، کلاغ پر در کنار مهناز افشار و محمدرضا گلزار، امشب شب مهتابه، بی تابی بیتا در کنار حامد بهداد، دلتنگی های عاشقانه و پانسیون دخترانه از فیلم های سینمایی شیوا خنیاگر هستند. سوغات فرنگ (۱۳۸۵) مقلد شیطان (۱۳۸۵) ستاره‌ها ۱: ستاره می‌شود (۱۳۸۴) ازدواج صورتی (۱۳۸۳) عروس فراری (۱۳۸۳) پسران مهتاب (ارتشی در تاریکی) (۱۳۸۱) جایی دیگر (۱۳۸۱) چهره (۱۳۷۴) فردا روز دیگری است (۱۳۷۴) دیوانه‌وار (۱۳۷۳) مجسمه (۱۳۷۱) مریم و میتیل (۱۳۷۱) شانس زندگی (۱۳۷۰) عشق و مرگ (۱۳۶۹) عبور از غبار(۱۳۶۸).

وی، در زمان شروع ساخت سریال همسران در سال 73 با کارگردان بزرگ سینمای ایران مسعود رسام بینامه ای تنظیم کرد و قرار بود به جای بازیگر زن ایرانی خانم مهرانه میهن ترابی بازی کند، ولی پس از چند هفته فیلمبرداری به دلیل اینکه روحیات وی با نقش او ارتباط خوبی نداشت از بازی در این نقش استعفا داد. شیوا خنیاگر بعد از Marriage ازدواج و تشکیل خانواده و بدنیا امدن تنها فرزند پسرش علیرضا تا مدت ها کار نکرد، رابطه زناشویی او نیز بعد از چندین سال به طلاق منجر شد، ازدواج و همسر شیوا خنیاگر، ناصر ممدوح نیست و این خبر اشتباها سالها پیش توسط یک مجله به چاپ رسید است. پیرو این موضوع از میان شما عزیزان اگر جزو مستاجرین هستید ،،لطفا مختصری از این رفتارهای غیر انسانی و دور از اخلاق را شرح دهید …شاید قدم کوچکی برداشته شود برای کسانیکه باقوانین مالک و مستاجر اشنا نیستند و طعمه شیادان طماع میشوند…… قبلاً سپاسگزارم.

آژانسهای املاک تعرفه ای دارند و تعریفی…و همچنین کد رهگیری در مورد ملک مورد نظر و طبق تعرفه معامله میبایست انجام شود …گذاشتن و اضافه کردن بند قرارداد به عنوان (متمم)غیر قانونی بوده وبرای مالک و اژانس املاک دارای پیگرد قانونی می باشد…. کپشن اینستاگرام شیوا خنیاگر درباره عکس بالا: امنیت”تنها به معنی نبودن جنگ در کشور نیست،امنیت حقیقی یعنی آزادی ،یعنی تمام افراد جامعه بدون توجه به نژاد ،دین ،طبقه جنسیت و پایگاه اجتماعی ازحقوق یکسان برای رشد برخوردار باشند. پانسیون دختران (۱۳۹۳) دلتنگی‌های عاشقانه (۱۳۹۱) بی‌تابی بیتا (۱۳۹۰) یک سطر واقعیت (۱۳۹۰) رهاتر از دریا (۱۳۸۹) امشب شب مهتابه (۱۳۸۷) بیداری (۱۳۸۷) چهره به چهره (۱۳۸۷) سایه وحشت (۱۳۸۷) دوشیزه باران (۱۳۸۶) کلاغ پر (۱۳۸۶).

 

عکس های شیوا خنیاگر و خانوادش + بیوگرافی کامل

۱ – دلتنگی های عاشقانه (۱۳۹۱) ۲ – بی تابی بیتا (۱۳۹۰) ۳ – یک سطر واقعیت (۱۳۹۰) ۴ – رهاتر از دریا (۱۳۸۹) ۵ – امشب شب مهتابه (۱۳۸۷) ۶ – بیداری (۱۳۸۷) ۷ – چهره به چهره (۱۳۸۷) ۸ – سایه وحشت (۱۳۸۷) ۹ – دوشیزه باران (۱۳۸۶) ۱۰ – کلاغ پر (۱۳۸۶) ۱۱ – سوغات فرنگ (۱۳۸۵) ۱۲ – مقلد شیطان (۱۳۸۵) ۱۳ – ستاره‌ها ۱: ستاره می‌شود (۱۳۸۴) ۱۴ – ازدواج صورتی (۱۳۸۳) ۱۵ – عروس فراری (۱۳۸۳) ۱۶ – پسران مهتاب (ارتشی در تاریکی) (۱۳۸۱) ۱۷ – جایی دیگر (۱۳۸۱) ۱۸ – چهره (۱۳۷۴) ۱۹ – فردا روز دیگری است (۱۳۷۴) ۲۰ – دیوانه وار (۱۳۷۳) ۲۱ – مجسمه (۱۳۷۱) ۲۲ – مریم و میتیل (۱۳۷۱) ۲۳ – شانس زندگی (۱۳۷۰) ۲۴ – عشق و مرگ (۱۳۶۹).

نمکستان » عکس ها و بیوگرافی کامل شیوا خنیاگر بازیگر خوب کشورمان ، در ادامه این تصاویر را مشاهده نمایید. وی لیسانس ادبیات فارسی در سال ۱۳۶۳ بوده است و همچنین دوره فیلمنامه نویسی را سال ۱۳۶۹ گذراند. ستایش (سعید سلطانی )۱۳۸۹-۱۳۹۰) اغما (سیروس مقدم ۱۳۸۶) پرواز در حباب (سیروس مقدم ۱۳۸۵). وی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۸ با فیلم عبور از غبار آغاز کرد.

‏شیوا خنیاگر‏ Shiva Khanyatar

در واقع شیوا خنیاگر از مجموع 36 اثری که در کارنامه دارد، در 23 اثر در سینما با نام‌های فیلم دلتنگی های عاشقانه، فیلم بی تابی بیتا، فیلم یک سطر واقعیت، فیلم رهاتر از دریا، فیلم اختاپوس، فیلم امشب شب مهتابه، فیلم چهره به چهره، فیلم سایه وحشت، فیلم کلاغ پر، فیلم سوغات فرنگ، فیلم مقلد شیطان، فیلم ستاره ها، فیلم ستاره ها (جلد 1: ستاره می شود)، فیلم ازدواج صورتی، فیلم عروس فراری، فیلم پسران مهتاب (ارتشی در تاریکی)، فیلم جایی دیگر، فیلم ‌چهره، فیلم فردا روز دیگری است، فیلم دیوانه‌وار، فیلم مجسمه، فیلم مریم و می‌تیل و فیلم عشق و مرگ به ایفای نقش پرداخته و در 13 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال دوردست‌ها، سریال ماه و پلنگ، سریال ستایش 2، سریال چمدان، سریال راه شب، سریال ستایش، سریال عملیات ۱۲۵، سریال آسمان همیشه ابری نیست، سریال میراث، سریال آدم‌های‌کوکی، سریال اغما، سریال طعم باران و سریال روشنایی‌های شهر بازی کرده است.

مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی شیوا خنیاگر، آثار شیوا خنیاگر، جوایز شیوا خنیاگر، همکاران شیوا خنیاگر، گالری عکس شیوا خنیاگر، قد شیوا خنیاگر، وزن شیوا خنیاگر، رنگ چشم شیوا خنیاگر، وضعیت تأهل و همسر شیوا خنیاگر، فرزندان شیوا خنیاگر، حواشی شیوا خنیاگر و کودکی شیوا خنیاگر می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید. در این سال‌ها شیوا خنیاگر با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران سیروس ابراهیم‌زاده با 6 مرتبه، مهوش وقاری با 4 مرتبه، مختار سائقی با 4 مرتبه، سعید پیردوست با 4 مرتبه و محمد عمرانی با 4 مرتبه بیشترین همکاری را با شیوا خنیاگر داشته‌اند.

آثار مهم شیوا خنیاگر در این سال، بازیگری در فیلم رهاتر از دریا به کارگردانی حمید طالقانی، سریال ستایش به کارگردانی سعید سلطانی، سریال عملیات ۱۲۵ به کارگردانی مسعود آب‌پرور و سریال آسمان همیشه ابری نیست به کارگردانی سعید عالم‌زاده محسوب می‌شود. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال آسمان همیشه ابری نیست، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای شیوا خنیاگر محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون جمشید هاشم‌پور، چنگیز وثوقی، ثریا گل‌محمدی و عباس جهانبخش را تجربه کرد. مثلا اثری که در بیوگرافی شیوا خنیاگر بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال آسمان همیشه ابری نیست محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی شیوا خنیاگر کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم رهاتر از دریا محسوب می‌شود.

 

منبع

  • ۰۰/۱۱/۱۱
  • فروشنده لوله و اتصالات پلی اتیلن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی